کد مطلب: 170870
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري خبر داد؛
برگزاري رزمايش بزرگ الي بيت المقدس در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1395/08/10 13:39:07
نمایش : 2105
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: رزمايش الي بيت المقدس با شعار عاشقان حسيني سيزده و چهاردهم آبان‌ماه در چهارمحال و بختياري همزمان با پنج نقطه در ميهن اسلامي با رمز ياحسين (ع) برگزار مي‌شود.














به گزارش هفت چشمه، سردار رضامحمد سليماني فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفت و گو با جهانبين نيوز اظهار کرد: رزمايش الي بيت المقدس با شعار عاشقان حسيني سيزده و چهاردهم آبان‌ماه در چهارمحال و بختياري همزمان با پنج نقطه در ميهن اسلامي با رمز ياحسين (ع) برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينکه اين رزمايش با حضور ۲۶ گردان بيت المقدس، ۸ گردان کوثر بسيج خواهران، دانش آموزان و... برگزار مي‌شود؛ افزود:در روز اول رزمايش، استقرار در محل رزمايش، اجراي برنامه فرهنگي معنوي متناسب با اين ايام و  برگزاري نماز جماعت دعاي کميل و اجرا و جمع‌بندي کلاس‌هاي عملي بازآموزي و آموزش‌هايي که در طول سال صورت گرفته را داريم و در پايان برنامه آزموني برگزار مي‌شود.

سردار محمدسليماني ادامه داد: در روز دوم رزمايش صبحگاه مشترک با حضور گردان‌هاي عاشورا، گردان‌هاي رزمي، گردان‌هاي بيت المقدس، کوثر و خانواده شهدا برگزار مي شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري انجام رزمايش تاکتيکي و دفاع از کوي و برزن، کمين و ضدکمين رزمايش امدادي دو مرحله رزمايش شبانه و... را از ديگر برنامه‌هاي اين رزمايش عنوان و تاکيد کرد: اهداف رزمايش الي بيت المقدس تمرين عملي خوداتکايي گردان‌ها، آشنايي با عمليات‌هاي گوناگون، تمرين زندگي در شرايط سخت ايجاد روحيه شهادت‌طلبي گذشت و ايثار در شرايط مختلف و تداعي حال و هواي جبه و رزمنده‌ها است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: اميدواريم بتوانيم با برگزاري اين رزمايش نمادين، نيروهاي هم‌تراز انقلاب اسلامي تربيت کنيم.

انتهاي پيام/1022ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg